••Texty song's••

Madonna - miles away - text

1. listopadu 2008 v 21:29 | alča
I just woke up from a fuzzy dream
You never would believe those things that I had seen
I looked in the mirror and I saw your face
You looked right through me, you were miles away

All my dreams they fade away
I'll never be the same
If you could see me the way you see yourself
I can't pretend to be someone else

Timbaland feat. Keri Hilson - Return the Favor - text

29. října 2008 v 11:54 | alča

[Keri]
Ay, ay
Can you find my sexy body, oh
Boy come explore
Ay

[Timbaland]
Baby you first
I'll show you mines
If you show me yours


Rihanna - Live your Life - text

28. října 2008 v 10:51 | alča
(Rihanna):
Youre gonna be a shining star, in fancy clothes, and fancy car-ars.
And then youll see, youre gonna go far,
Cause everyone knows, just who you are-are.
So live your life, ay ay ay.
Your steady chasing that paper,
Just live your life (Oh!), ay ay ay.
You got no time for no hatas
Just live your life (Oh!), ay ay ay.
No telling where itll take ya,
Just live your life (Oh!), ay ay ay.
Cause Im a paper chaser,
Just living my life (Ay!), my life (Oh!), my life (Ay!), my life(Oh!),
just living my life (Ay!), my life (Oh!), my life (Ay!), my life(Oh!),
just living my life

Pink - So What - text

27. října 2008 v 16:24 | alča
Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na Na
Na Na Na Na Na Na

I guess i just lost my husband
I don't know where he went
So i'm gonna drink my money
I'm not gonna pay his rent (Nope)
I got a brand new attitude
And i'm gonna wear it tonight
I wanna get in trouble
I wanna start a fight

Na Na Na Na Na Na Na
I wanna start a fight
Na Na Na Na Na Na Na
I wanna start a fight

Lady Gaga feat. Colby O'Donis - Just Dance - text

18. října 2008 v 21:23 | alča
A red one
Convict
Gaga

I've had a little bit too much
All of the people start to rush (start to rush by)
A dizzy twister dance
Can't find my drink or man.
Where are my keys? I lost my phone.
What's going in, on the floor?
I love this record baby but I can't see straight anymore.
Keep it cool what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, a-alright.

Toxique - two sides - text

17. října 2008 v 11:29 | alča

I don't really like that soul track
I want my boyfriend to be so sad
I want that spot light to be shining on me
it's like that and don't talk about this

Don't wanna be so wrong to be like I said to be so bad
Don't wanna be so wrong to be like I said to be so mad

Don't wanna care about my baby
Sitting in a chair oh I'm so lazy
Oh, I didn't tell you that I hate you
it's like that and don't talk about this

I love my sweet and cute dress, yeah I do
Since I lost my doll I've been playing with you
Bring me strawberies and champagne to my bad
I like that and don't talk about this

(chorus)

Come on everybody
Clap your hands and move your body

Do you know what live's got
You'll be one of us
Taking care of your soul
You can be one of us
If you feel better
Take this chance
Do you know what live's got
You'll be one of us

(chorus)

Don't wanna be wrong I just had a strange day
And I'm telling you sorry for the game which I play
Now I know it was hit below the belt
I need your help you have to find out how I felt

Don't wanna be so wrong

Timbaland feat. flo Rida - Elevator - text

13. října 2008 v 17:29 | alča
Hey Girl you're coming with me your coming with me (x3)
Hey Girl you're coming, come on

Talk to me girl, Let me tell you girl.
Got you stuck, on my elevator.
Get it up.On my ehh o ehh oh.

Ashley Tisdale - Not like that - text

7. října 2008 v 14:09 | alča

Not Like That
I feel oh so glamorous, looking super fabulous
Sometimes I'm insecure, something I can't ignore
All the flashing cameras, try my best to handle it
I'm just the girl next door, I can hear the rumors take off...

Chorus:
All the girls in the club got their eyes on me
I can tell by there look that they want to be
Be hot, hot, hot like that
But it's not, not, no it's not like that
All the girls in the club got their eyes on me
They put me down 'cause of jealousy
But I'm not, not, not that girl
And it's not, not, no it's not my world

Ironik - Stay with me - text

30. září 2008 v 18:15 | alča
STAY WITH ME
Brother and sister
Together will make it through
Some day a spirit will
Take you and guide you there
I know you've been hurtin
But ive been waitin to
Be there for you
And ill be there just helpin'
You out whenever i can
Everybodys Free

Katka Knechtová - Moj Bože

28. srpna 2008 v 12:04 | alča
Môj Bože - lyrics

Mój Pane Bože, spásy mé,
nářkom sem žaloval ti za dne,
teď v noci spienam ruky prázdné,
své ruky spienam k modlitbie,

Modlitba stúpa k tobie lkaniu,
své ucho nachyl k biedovaniu.

Mój Bože, z hlubin ťa volám,
úzkostnú modlitbu moju slyš,
ve smrti spienam ruky prázdné,
ať moju prosbu vyslyšíš.

Katy Perry - I Kissed a Girl - text

26. srpna 2008 v 9:24 | alča
// This was never the way I planned
Not my intention
I got so brave, drink in hand
Lost my discretion
It's not what, I'm used to
Just wanna try you on
I'm curious for you
Caught my attention

I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chapstick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

Rihanna-disturbia text + překlad

25. srpna 2008 v 9:44 | alča
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum
Bum bum be-dum bum bum be-dum bum

What's wrong with me?
Why do I feel like this?
I'm going crazy now

No more guessing the rev
Can't even get it started
Nothing heard, nothing said
Can't even speak about it
All my life on my head
Don't want to think about it
Feels like I'm going insane
Yeah

Tomáš Klus - Pocity

15. srpna 2008 v 12:59 | alča
obal

2x
Z posledních pocitů poskládám ještě jednu úžasnou chvíli.
Je to tím ,že jsi tu, možná tím ,že kdysi jsme byli..
Ty a já, my dva, dvě nahý těla…
Tak neříkej, že jinak si to chtěla
Neříkej, neříkej,už neříkej mi nic..

Stala ses do noci, z ničeho nic moje platonická láska.
Unaven bezmocí, usínám vedle Tebe, něco ve mně praská..
A ranní probuzení a slova o štěstí..neboj se to nic není..
Pohled a okouzlení a prázdný náměstí, na znamení..

Madonna - give it 2 me - text

14. srpna 2008 v 11:39 | M94-alča
Give It 2 Me - Madonna
What are you waiting for?
Nobody's gonna show you how
Why work for someone else
To do what you can do right now?

Got no boundaries and no limits
If there's excitement, put me in it
If it's against the law, arrest me
If you can handle it, undress me

Kate Ryan - Ella Elle La - text

8. srpna 2008 v 9:44 | alča
Ella Elle La / Kate Ryan
C'est comme une gaiete
Comme un sourire
Quelque chose dans la voix
Qui paraît nous dire "viens"
Qui nous fait sentir etrangement bien

C'est comme toute l'histoire
Du peuple noir
Qui se balance
Entre l'amour et l'desespoir
Quelque chose qui danse en toi

Si tu l'as, tu l'as
Ella, elle l'a

Laurent Wolf -No Stress - text

11. července 2008 v 9:20 | alča

I don't wanna work today
Maybe I just wanna stay
Just take it easy cause there is no stress.

Britney Spears- Break The Ice-text

30. června 2008 v 14:40 | alča
Break The Ice - Britney Spears

Avril Lavigne-The best damn thing text

27. června 2008 v 12:03 | alča
The Best Damn Thing-Avril Lavigne
Let me hear you say hey hey hey
Alright
Now let me hear you say hey hey ho

I hate it when a guy doesn't get the door
even though I told him yesterday and the day before
I hate it when a guy doesn't get the tab
And I have to pull my money out and that looks bad

Where are the hopes, where are the dreams
My Cinderella story scene
When do you think they'll finally see

[Chorus:]
That you're not not not gonna get any better
You won't won't won't you won't get rid of me never
Like it or not, even though she's a lot like me
We're not the same
And yeah yeah yeah I'm a lot to handle
You don't know trouble, I'm a hell of a scandal
Me, I'm a scene, I'm a drama queen
I'm the best damn thing that your eyes have ever seen

Alright, alright
Yeah

I hate it when a guy doesn't understand
Why a certain time of month I don't wanna hold his hand
I hate it when they go out, and we stay in
And they come home smelling like their ex girlfriends

I found my hopes, I found my dreams
My Cinderella story scene
Now everybody's gonna see

[Chorus]

Give me an A (always give me what I want)
Give me a V (be very very good to me)
R (are you gonna treat me right)
I (I can put up a fight)
Give me an L (let me hear you scream loud)

One, two, three, four

Where are the hopes, where are the dreams
My Cinderella story scene
When do you think they'll finally see

[Chorus]

Let me hear you say hey hey hey
Alright
Now let me hear you say hey hey ho

Hey hey hey
Hey hey hey
Hey hey hey

I'm the best damn thing that your eyes have ever seen

Rihanna-take a bow-text

21. května 2008 v 20:39 | alča

Rihanna - "Take a Bow"
How about a round of applause
A standing ovation
You look so dumb right now
Standing outside my house
Trying to apologize
You're so ugly when you cry
Please, just cut it out
[Chorus]
Don't tell me you're sorry cuz you're not
Baby when I know you're only sorry you got caught
But you put on quite a show
You really had me going
But now it's time to go
Curtain's finally closing
That was quite a show
Very entertaining
But it's over now
Go on and take a bow
Grab your clothes and get gone
You better hurry up before the sprinklers come on
Talkin' about, girl, I love you, you're the one
This just looks like the re-run
Please, what else is on
(Chorus)

Britney Spears-Break the Ice

7. května 2008 v 14:36 | alča

Break the ice

It's been a while
I know I shouldn't have kept you waiting
But I'm here now

I know it's been a while
But I'm glad you came
And I've been thinking 'bout
How you say my name
Got my body spinning
Like a hurricane
And it feels like
You got me going insane
And I can't get enough
So let me get it up

Ooh, looks like we're alone now
You ain't gotta be scared
Where you going now?
I'm a have to floss on you
Let's get it blazin'
We can turn the heat up if you wanna
Turn the lights down low if you wanna
Just wanna move you
But you're frozen
That's what I'm saying

Let me break the ice
Allow me to get you right
But you warm up to me
Baby I can make you feel
Let me break the ice
Allow me to get you right
But you warm up to me
Baby I can make you feel

So you warming up yet?

You got me hypnotised
I never felt this way
Got my heart beating
Like an 808
Can you rise to the occasion?
I'm patiently waiting
Cause it's getting late
And I can't get enough
So let me get it up

Ooh, looks like we're alone now
You ain't gotta be scared
Where you going now?
I'm a have to floss on you
Let's get it blazin'
We can turn the heat up if you wanna
Turn the lights down low if you wanna
Just wanna move you
But you're frozen
That's what I'm saying

Let me break the ice
Allow me to get you right
But you warm up to me
Baby I can make you feel
Let me break the ice
Allow me to get you right
But you warm up to me
Baby I can make you feel

I like this part
Feels kinda good
Yeah

Let me break the ice
Allow me to get you right
But you warm up to me
Baby I can make you feel
Let me break the ice
Allow me to get you right
But you warm up to me
Baby I can make you feel
Hot
 
 

Reklama